آیا آلاگستر شرق قانونی و قابل اعتماد است؟

آلاگستر شرق یک فروشگاه اینترنتی کاملاً قانونی است و تمام فعالیت هایی که در آن انجام می شود بر مبنای استانداردهای تجارت الکترونیک می باشد. همچنین نماد اعتماد الکترونیکی برای جلب اعتماد بیشتر در صفحه اصلی وب سایت قابل مشاهده است. با کلیک بر روی نماد نماد اعتماد الکترونیکی، اعتبار و صلاحیت فروشگاه اینترنتی آلاگستر شرق قابل مشاهده است.

آیا برای خرید از فروشگاه داشتن حساب کاربری الزامی است؟

خیر؛ در حال حاضر برای راحتی بیشتر مشتریان گرامی، اجباری برای داشتن حساب کاربری برای فرآیند خرید وجود ندارد. ولی توصیه ما به شما این است که در وب سایت آلاگستر شرق عضو شوید؛ زیرا ممکن است بعضی اطلاع رسانی ها یا تخفیفات خیلی ویژه فقط برای کاربران عضو وب سایت پیامک شود. پس برای اینکه این اخبار مهم را از دست ندهید در وب سایت عضو شوید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید و بین ساعت کاری 8:00 صبح الی 22:00 شب سفارشات خود را دریافت نمایید.

آیا امکان سفارش تلفنی وجود دارد؟

بله، شما می توانید از طریق مرکز سفارشات فروشگاه آلاگستر شرق به شماره 32231503-056 خرید تلفنی داشته باشید.

حداقل مبلغ سفارش چقدر است؟

حداقل مبلغ سفارش 50.000 تومان است.

اطلاعات لازم برای ثبت نام چیست؟

فرآیند ثبت نام بسیار ساده و تنها نیازمند وارد کردن شماره موبایل می باشد.

آیا امکان ویرایش حساب کاربری من وجود دارد؟

بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و در بخش جزئیات حساب، نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.

آیا امکان دسترسی به سفارشات قبلی من وجود دارد؟

بله. باید به “حساب کاربری” خود وارد شوید، سپس روی گزینه ی «سفارش‌ها» کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای ارسال محصول مبلغی به فاکتور خرید اضافه می شود؟

بله ممکن است با توجه به مسیر، نوع محصول، قیمت محصول، روش پرداخت و… مبلغی به فاکتور شما اضافه شود. مقدار هزینه ی ارسال کالا در فاکتور خرید قابل مشاهده است.

پرداخت هزینه ی محصول در محل چگونه است؟

برای انتخاب این شیوه از پرداخت باید در طی مراحل ثبت سفارش، گزینه ی پرداخت در محل انتخاب شود. مشتریان می توانند مبلغ سفارش خود را از طریق وجه نقد یا دستگاه های کارتخوان مأموران تحویل آلاگستر شرق در محل تحویل کالا پرداخت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی روش های پرداخت مراجعه کنید.

برای ارسال رایگان، باید چقدر خرید کنیم؟

ارسال سفارشات بالای 200 هزار تومان در بیرجند رایگان است.

آیا می توان مقداری از هزینه ی محصول را اینترنتی و مابقی را از طریق روش پرداخت در محل تسویه کرد؟

خیر؛ چنین امکانی برای تسویه ی هزینه ی سفارش محصول وجود ندارد. کاربران در طی مراحل ثبت سفارش باید فقط یکی از گزینه های خرید آنلاین یا پرداخت در محل را انتخاب کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه روش های پرداخت مراجعه کنید.

آیا امکان پرداخت هزینه ی محصول از طریق مراجعه حضوری به فروشگاه وجود دارد؟

بله؛ امکان پرداخت هزینه ی سفارش از طریق مراجعه ی حضوری در محل فروشگاه وجود دارد.

امکان پرداخت اینترنتی هزینه ی محصول با کارت چه بانک هایی وجود دارد؟

امکان پرداخت اینترنتی هزینه ی محصول با تمام کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب وجود دارد. با داشتن رمز دوم و وارد کردن اطلاعاتی نظیر شماره کارت و… می توانید از طریق درگاه پرداخت اینترنتی آلاگستر شرق هزینه ی محصول خود را پرداخت کنید.

نحوه استفاده از کد تخفیف به چه صورت است؟

کدهای تخفیف برای شما پیامک می‌شود. قبل از نهایی کردن سفارش کد تخفیف را در کادر کوپن وارد کنید و بعد از اعمال آن خرید خود را نهایی کنید.

شرایط مرجوع کردن محصول به چه صورت می باشد؟

شرایط مرجوعی محصولات

چنانچه بعد از ثبت سفارش از خرید خود منصرف شده­اید و یا نیاز به تغییر در سفارش پیش از ارسال محصول وجود دارد، درخواست خود را به واحد پشتیبانی آلاگستر شرق از طریق شماره تلفن 32231503-056 اطلاع دهید. اگر در هنگام تحویل از محصولات دریافتی خود ناراضی بودید، می­توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی آلاگستر شرق اطلاع دهید. پس از تایید نهایی توسط کارشناسان مطابق آیین نامه مرجوعی، در صورت احراز شرایط، محصول مذکور مرجوع خواهد شد.

 

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد

  • موارد مربوط به سلامت محصولات، عدم تطابق محصولات دریافتی با اقلام سفارش­ گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا و یا مخدوش بودن بسته ­بندی اقلام سفارش باید در هنگام تحویل گرفتن محصول چک شود و سپس کد تحویل به مامور ارسال تحویل داده شود. در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی آلاگستر شرق اطلاع داده شود.
  • در صورت احراز همه شرایط مرجوعی نهایتا تا روز بعد از در­یافت سفارش امکان ارایه خواست مرجوعی وجود دارد. برای محصولات یخچالی و فاسدشدنی این محدودیت در لحظه دریافت سفارش است.
  • بسته بندی محصول در هنگام مرجوعی باید کاملا سالم بوده و قابل فروش باشد. محصولات یخچالی و فاسد شدنی که دارای دوره مصرف کوتاهی هستند محدودیت تاریخ نیز در شرایط قابل فروش بودن موثر است.
  • در خصوص محصولاتی مانند گوشت و مرغ برچسب روی محصول نیز باید حتما وجود داشته باشد.
  • اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل را داشته باشد.
  • در صورتی که دلیل مرجوعی انتخاب مشتری باشد هزینه حمل مرجوعی بر عهده مشتری می باشد.
  • برای هر سفارش فقط یک بار امکان ثبت مرجوعی وجود دارد و بعد از ثبت مرجوعی امکان مرجوعی اقلام دیگر سفارش وجود ندارد.

مراحل مرجوع نمودن محصول

  1. ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی آلاگستر شرق با شماره تماس 32231503-056
  2. بررسی درخواست توسط کارشناسان جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  3. تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت
  4. تحویل محصولات مرجوعی از مشتری  و بازگشت به فروشگاه
  5. بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان با توجه به وضعیت محصولات مرجوع شده
  6.  در صورت تایید مرجوعی، وجه به اعتبار مشتری باز گردانده می شود، در صورت تمایل مشتری به دریافت وجه در روزهای یک شنبه و چهارشنبه وجه برای مشتری واریز می‌شود

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن محصول در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن محصول در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

می‌‏توانم محصولاتی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، تنها محصولاتی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

هدف ما جلب رضایت شماست:

برای همه ی شما مشتریان و کاربران گران قدر فروشگاه آلاگستر شرق خریدی آسوده و رضایت بخش را آرزو می کنیم.

همه ی تلاش و کوشش ما در فروشگاه آلاگستر شرق برای جلب رضایت شما خریداران و مشتریان گرامی می باشد.